http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Saturday, December 3, 2011

hang memang gila kentang !






ehem-2 , hai hampa . qindu aku dak ? HAHA
okay aku gila . aku gay lahhhh ! aauumm :D


BO Amir , aku sayang hang !
hikhik , gay dak aku ? gay teqok kan .
hahaha , dak lah . bo amir , sapa tak kenai
dya memang tak MALAYSIA lah ! grrr ,
dya superb kot . mana tak nyaa ,
umoq 10 ton dah dapat gitar .
skate pon pandai maen . haha .
aku nie maen lubang pusat
pandai laa . HAHA . bagi aku lagu
the best dya is MALAM and LAGU .
haha , feeling siyeee ! lagu
tangkap setim ! weeee ~


aku penah gitau membe-2 aku ,
aku nak try simpan qambut cam BO .
depa tak bagi bak hang ! haih , setai paaa .
hahaha , camna laa aku nak pakai
helmet kan kalau qambut cam BO .
aaaawww , HOT gitu :D


No comments:

Post a Comment