http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Tuesday, September 20, 2011

A AI

haqi-haqi aku buka belog , buka FB , buka semua
acc yang aku ada . semalam aku buka YM .
then aku click kat profile hang .
aku amik email hang . aku paste kat
FB dengan harapan aku leyh tengok FB hang .
tapi semua tu x da hasil . aku x tau apa x kena ngan aku .
aku try sebokkan diqi aku . tapi x boleh .
pagi-pagi lepas bangun tidoq , aku cam jadi bengong .
aku tengok skrin handset aku lama-lama .
selalunya mesty ada msg or misscall .
tapi habuk pon x da . aku nak life aku balek !
aku nak happy cam dulu . sorry kbai !

No comments:

Post a Comment