http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Friday, August 26, 2011

mimpi ==

assalamualaikum , salam sejahtera .
salam 1 Malaysia . amboih , sopan gitu .
besa laaa , bulan posa kan . kena sopansopan .
satgi kena luku baqu beqakai ! HAHA .

aku tak tau lah awat dan apa yang tak kena
ngan aku nieh . lately niee aku asyik mimpi .
mimpi tak sama tapi motif mimpi tu sama .
aku tak mimpi time tidoq malam . tapi
mimpi time teqelap time cikgu ajaq . kehkeh ,
teqokteqok . toksah ikot nah ! kena tibai ngan
cikgu naiya . pungkoq kebaih sat bak hang ! HAHA .

aku dok mimpi kawen . huuuu , awat nie weyh ?!
kawen lak ngan oghang yang aku tak penah
terpikiaq . penat weyh penat . aku lebih
suka time tidoq tak mimpi apa . baqu lena habeh .
HAHAHA .
sat ja kan dah nak qaya . ton nie posa tak qasa kot .
mai kalih mai dah nak qaya . baju apa semua
tak beli lagi . malaih gilaaaaa

hehh , lastlast posa niee toksah dok syiiookk sangat .
dok ligan shopping , posa tak dapat apa .
baqu hang berakai ! belanja tu pelanpelan .

selamat berpuasa di tiga hari terakhir geng .

:D

2 comments: