http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Saturday, August 6, 2011

malam yang gila .


meh cek nak crita mai kat hampa .
malaih nak boh intro panjangpanjang .
bukan hampa baca pon . HAHA .
tadi lepaih qeja , balek qumah sat . lepak kat qumah apit .
tengok depa pomen motoo , x tau la apa yang x laju .
qeja pomen jaa . nak tunggu moto tu teqebang pa baqu
puaih haty . kehkeh .

paih tu aku tembak pi juru . gila laju bak hang bawak .
fly dua tiga tiang *okay aku tipu !
HAHA , lepak ngan BOBOI n adek angkat dya .
lahap mcd hat bege apa jadah x tau nama .
nak haram punya mahai ! RM14.05 , terebang sat
duet aku masok dalam casher tu .

abeh lepak dalam koi dua kot . tembak la mai ARJAN .
si SALAM ngan PAAN dok ketagih nak boh shisha .
haih , budak zaman laa . hehee ,
pekena shisha sampai pukoi pat !
gila hang , kebaih juboq kot !

boh perisa REDBULL , saja gatai nak qasa .
amik hang , sampai traffic light matang paoh .
aku muntah depan tu gak ! seb bek lupa amik gambaq !
haha , qugi wey mcd RM14.05 . muntah gutu ar .
HAHA , sampai laa dok x sedap perot g !
sumpah aku x mau amik dah perisa REDBULL .
cam siyee rasa . brrr !

jom soq qamaiqamai ! nasi + teloq masin .
HAHA , sedap kot !

(:

1 comment: