http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Wednesday, July 6, 2011

semak hidop aku ja hang nie !


once upon the time , eh eh .
silap , niee bukan cerita fairytale .
dear diary , hari nie kan ..

" woi pungkoq , tadi fairytale .
nie dairy lak . nak kaki kot ?! "

haha , sorry boss . silap .
anak dok tarik bulu ketiak tadi . grr !

bab merapu aku cukop mau . HAHA ,
sopan dak tajok post aku ? malaih
boh hat hardcore , satgi kena saman .
haha ! nak bagitau mai laa .
aku niee keja kat pizza hut .
dah setaon setengah . sejaksejak
kedatangan setan niee kat tempat keja aku ,
haih , macam neraka dya layan staff part-time .

kimak la wey , hang sapa nak buat gila kat
sini ? kot satgi makan buboq pakai straw kot .
geram nie , geram . HAHA . niee laa .
manager baru aku . perangai cukop aku x bekenan .
aku dah betaon keja jumaat , sabtu , ahad .
maimai jumaat nie nak masok , dya sroh aku call
dya mintak sendiri . bara kot ! hang keja betaon x penah call
kena mintak pa smua . mai tang dya . kena minta plak .

buleh dya x boh nama aku tang jadual .
ini boleh menimbulkan satu perasaan yang tidak baek .
grr , aku x call lagi laa makcek tua tu .
tengok muka pon belom . hangat kot aku dengaq
dya suroh staff weekend berenti keja .
alasan : sebab dya susa nak buat jadual .
lancau wey ! hang ingat kami anak tan sri kot .
bulanbulan elaun duduk saja 5k .
agakagak la der , keja propesional laa .
hang manager . nak urus staff pon x reti . better
belah laa . balek tempat asai hang .

mula la aku nak nyanyi lagu dugaannya - HUJAN .
haha , atas permintaan CIK ATYN .
saya nak buat temubual exkelusif dengan beliau .
orang NIBUNG TEBAL . baru kenai 2 bulan .
apa dya ? oo , sorrysorry . 2 minggu .
ha ? silap . hareee ==
2 hari . HAHA . actually x da
temubual pon . tipu hampa ja .
kenai dya kat FB . nak boh gambaq sat .


gambaq nie beliau sedang enak menghirup udara segar .
eh eh , hirup eh kacang . hehee . sedap sunggoh !

dalam kesempatan ini , cek nak promot belog dya
yang cun melecun . macam lisa surihani yang
terbukti cun di anugerah bintang popular 2010 .
enjoy ! (:

No comments:

Post a Comment