http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Wednesday, July 27, 2011

for her ,


tibatiba tedetik kat haty nak update pagi nie .
tiaptiap hari buka wall dya , macammacam perasaan
yang mai . saked hati , benci , patah hati .
banyak yang negatif dari positif .
tapi sampai lanie aku still buleh betahan .
kadangkadang memang ada rasa nak
give up . nak lupakan dya . hati nie tetap
berkeras untuk bertahan . mungkin sebab dya
always support aku . ada dengan aku sepanjang masa
walaupon bukan jasad yang teman aku tapi
hanya tulisan dan ucapan . aku tetap buleh bertahan
sampai lanie . orang selalu tanya aku .

" sapa dya wey ? nama apa ? budak mana ?
Fb dya apa ? "

aku malaih nak bagitau . biaq laa aku sorang ja yang
tau . satu masa nanty aku bagitau gak aih .
bila dya dah jadi milik aku sepenohnya .

143 A

(:

3 comments:

  1. amboihh.acecece.
    mestilah orangs elalu tanye,sebab amsyar yang buat orang tertanya2 tahu ! haha
    goodluck :DD

    ReplyDelete
  2. aku harap hang takkan lupa nak habaq kat aku bila dia dah jadi milik hang nanti (:

    ReplyDelete
  3. HAHA . nyuy phana . nanty org post kat blog punya .

    pae : aku habaq punya . tapi x tau g bila (:

    ReplyDelete