http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Wednesday, June 15, 2011

kebenaran tu pahit tapi tersembunyi kemanisan disebaliknya .


kalau haty dah cakap sayang , buruk pon cakap cantek .
kotor pon cakap suci , jahat pon nampak baek kan .
lumrah alam . dah sayang sesorang tu .
sanggup tunggu sampai bilabila pon . betoi kan ?
tipu ? memang laa , bukan semua macam tu .
jumpa yang 10 kali comey compem ligan yang tu .
susah nak cari yang dah sayang , ada BF pon sanggop tunggu .
cerita kat membemembe mula la kena cop BODOH .
hebat kan kuasa cinta . cakap la apa pon .
kalau dah sayang orang tu , susah nak berubah haty .
nak cakap gila bayang , aku pon x tau
gila bayang tu apa . aku pelik kenapa
perasaan niee datang kat aku . kadangkadang
aku tertanyatanya .

" kenapa aku ? kenapa aku sayang
apa yang bukan hak milik aku . "

padahal aku tau yang masa depan untuk aku
bersama dya kabur sangat . yang menanti banyak ,
tapi aku x penah nampak . yang aku nampak ,
yang aku ligan hanya dya . yang milik orang .

hmm , pedih kan bila kita tau hakikat sebenar .
tapi aku nak cari kemanisan yang berselindung disebalik
kepahitan tu .

(:

p/s : sorry , ILOVEYOU .

6 comments:

  1. nikmat Allah itu luas...dugaan tu tanda kasihnya dy kpd hmbaNya...cinta itu luas...mencintai tak bererti memiliki..memiliki tak semestinya ia sesuatu yang hakiki...hakikat yang harus di terima cinta Allah itu milik siapa saja...

    ReplyDelete
  2. thanx dear (:

    along : along belom tau ka ? dah single laa .

    ReplyDelete
  3. eh dh single ke?
    ne nk tau..aman xcite pn..
    along igt dh baik blk dh..

    ReplyDelete
  4. akak mau kata : never give up. she'll be yours!

    ReplyDelete
  5. hee , thanx akak . insya'Allah , adek akan usaha !

    ReplyDelete