http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Wednesday, March 23, 2011

exam ==


sekarang niee dah nak aktif balek blogging .
bukan apa , pala otak niee dah full .
x tau nak bagitau kat sapa .
jadi aku semakkan lah blog aku niee .
x salah kan . HAHA .
actually , dis week aku exam .
EXAM DERR ! EXAM !
tapi cuty sch seminggu buku haram aku x pegang .
siap g keja lagi .
bagos kan . HAHA .
lantak lah . apa nak jadi , jadi .
semalam soklan syariah dengan business .
FUHH ! killer sial soklan tu .
macam taik ayam jaa jawab .
idea datang pon macam lembu .
punya lah pelan .
cam nak marah ja kat otak aku niee .

"asal lambat sangat hari niee ?!

aku dah bagi makan kan tadi .
syariah aku
bagi , business bab 2 aku bagi .
haih !
degil ngat aih !"

tu kalau aku boleh marah otak aku , dah lama dah
aku bagi sesi kaunseling . HAHA .
eh , hari niee SPM punya result keluar kan ??
HAHA , suka betol aku tengok budakbudak SPM lembik
lutut tunggu result .
jangan basah spenda sebab peloh sudah !
HAHAHA !
BTW , aku niee xlaa kejam sangat kan .
ALL IS WELL . korang mesty boleh punya lah budak !
study sudah , exam pon sudah !
mesty result RARE punya lah !
aku doakan untuk hampa semua niee .
x pa , x pa . simpan terima kasih hampa tu .
heeee . HAVE A BLAST OKAY !

(:

No comments:

Post a Comment