http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Monday, December 27, 2010

saya bangga menjadi rakyat MALAYSIA !


sebenarnya aku nak update semalam ,
tapi ada event malam semalam so x sempat lah .
MALAYSIA 3 . INDONESIA 0 .
fuhh senyum lebar aku bila dengar
membe bagitau skuad Harimau Malaya tewaskan Garuda .
sedih gak sebab x dapat tengok live semalam .
kena kerja malam . tapi balek kerja ,
time nak g event semalam .
dengan bangga aku pakai jersey
MALAYSIA . haha .
aku harap skuad Harimau Malaya dapat
mengulangi kejayaan semalam
apabila maen dekat tempat lawan
nanty .
proud to be MALAYSIAN !

(:

3 comments:

  1. saya pown bangga menjadi rakyat malaysia..
    tahniah malaysia!
    :)

    if sudi add laa sya kat fb..
    :)

    ReplyDelete