http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Saturday, December 18, 2010

saya ada satu permintaan . tak banyak pon awak .

aiseyh . cam jiwang lak tajuk .
tajuk cam orang dah nak maty kan ?
HAHA . entah laa . banyak sangat benda
yang berlaku dari last week . aku kadangkadang
tak paham . kenapa aku ? kenapa aku yang dah
ada berpuya nie . kau tau aku penah bagi harapan
dekat dya . tu aku ngaku salah aku .
tapi tak da orang yang sempurnakan ?
hmm . aku x tau nak ceritakan kat sapa masalah aku .
aku nak mintak maaf kat GF aku kalau terbaca post niee .
sebab aku tak bagitau apa yang berlaku .
walaupon benda niee dah berlalu . aku tak penah
berhenti sayangkan GF aku . tapi aku ada satu ja permintaan
kat semua orang . acececee . cam bodoh lak rasa !
HAHA . aku kalau boleh la kan . aku target 100 follower jaa .
tak banyak aih . 100 jaa . yang atas tu gimik sematamata okee .
sayang jangan marah b naa . b melawak jaa . agaga .
ha , dah tau kan permintaan aku untuk hujung tahun niee kan ?
heeee . tak pa . pelan pelan laa kan . aku pon paham .
tapi aku pon tekejot gak . aku buat blog bulan 6 .
sekarang follower dah 72 orang . padahal aku tak jangka semua tu .
ya laa . apa la yang ada sangat dalam blog aku niee .
hitam bodooo ja . kosong lak tu . agagagaga .
x pa . biaq nampak kosong tapi bermakna bagi aku .
aiseyh . cannot go betol lah ! haha .


(:

2 comments:

  1. sng je nk up kan followers sampai 100..
    ang buat giveaway..
    suh depa follow ang..gerenti 100++ pn boley~

    ReplyDelete