http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Tuesday, December 21, 2010

nak yang nie , yang tu ngan yang tu boleh tak ?

disebabkan hari yang ditunggu dah makin hampir ,
aku teringin sangat nak apa yang aku tergilagilakan .
hehee , mana tau kan . ada yang murah haty
nak bagi kat aku . lalala .


mulamula aku nak yang niee



canon DSLR

pastu kan aku nak


macbeth

last sekali nak yang niee .


fixie lah wey !

saja lah nak bagitau . hee

mana tau ada yang murah haty nak bagi .


(:

1 comment: