http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Thursday, December 30, 2010

kau dah 18 lah amsyar . whootwhoot .

'' lepas niee boleh tengok wayang 18sx , 18sg , 18pl .
uih . bestbest . dah besar rupanya aku . wahaha "

abaikan semua suara hati tu yee adekadek .
heee . 1stly nak ucapkan terima kasih banyakbanyak
kat mates yang wish untuk bday aku .
tak kira laa msg phone ka , FB ka .
call ka . aku hargai sangatsangatlah .
dah la Malaysia menang kat Stadium Bung Karno
semalam . hehee . gilaa best . matmat indon
kena taik palat lah wey ! hish , tak baek tu .
menang kalah adat kan . heee .
just nak cakap . hari niee yee adekadek .
30/12/2010 yee adekadek . bersamaan
24 muharram 1432 hijrah yee adekadek .
hari yang sangat happening dan sejok
dan penat . hehee . kunci moto hilang laa .
macammacam . hahaa . tapi best .

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN YANG KE 18 YEE AMAN !

(:

No comments:

Post a Comment