http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Wednesday, December 1, 2010

hello disember (:


whoot whoot !
dah masuk bulan disember lah !
best best ! hehee .
bulan kegemaran aku niee .
bulan november x tau lah apa yang best .
HAHA . lupa suda maa .
yang best pon g johor , melaka n kl .
tapi penat ja banyak .
pastu lak dok teringat penang .
hihii . ofkos la ! nasi kandaq penang
TERBAEK kot ! walla .
lama kan x merapu kt blog sombong aku niee .
sebelum niee dok post propaganda kejadah semua tu .
saja laa . boring boring .
nak jugak berfalsampah kan .
ramai tanya aku .
" kenapa NERD itu SOMBONG ? "
actually , bukan saja saja aku reka .
niee kesah benar kot . hehee .
benda niee jadi time kat PLKN .
aku x tau ah .
lebeyh kurang 70% cakap aku sombong
sebelum dorang kenal aku .
tekejot kekanda . HAHA .
prinsip aku senang .
orang x kacau aku , aku x kacau orang .
orang x tegor aku , x kan aku nak tehegeh hegeh
p tegor balek kan .
aku x pandai lah semua tu .
mungkin tu kot sebab aku dicop
SOMBONG . haih .
x pa . aku x marah . sebab lepas
kenal aku baru hampa tau aku niee
gila macam mana *wink
aku just harap disember niee jadi bulan
terbaek dalam hidop aku .
walla . x sabar kot nak beli canon dslr .
fulus hampir mencukupi .
hehee .
dan disini aku dengan kembang hidung
nak ucapkan " hello disember ! "
kenapa 'disember' bukan 'december' ?
aku sayang bahasa ibunda aku lah !
walaupon ejaan ada x betol tapi
sekurang kurangnya aku pakai bahasa melayu
98% kan ?
yang x puas hati , boleh jalan daa korang !

(:

p/s : err . along kata 'hello' tu english . okee lah . along menang . BOOOO

3 comments:

  1. hello is not malay dear bro.
    eh2? asal canon? xbest2.
    beli ar nikon. hahaha~

    ReplyDelete
  2. sebab tu lah aman tulis aman pakai 98% melayu . hohoo . yop pakai canon . sng sked nk tukar lens or flash ka apa .

    ReplyDelete