http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Wednesday, December 22, 2010

flapjack oh flapjack (:



" PENGEMBARAAN ! "

perkataan yang wajib aku dengar setiap malam .
sebenarnya aku ada satu tabiat yang agak
kebudakbudakan . tapi aku tak kesah .
ya laa , sebab benda niee buat aku tersenyum
dan ketawa cam nak mampos malammalam .
the marvelous misadvantures of flapjack .
cam nak maty aku gelak bila tengok kartun niee .
bapak punya lawak .
kartun niee tiaptiap malam ada kat cartoon network .
kadangkadang aku penatpenat balek keja .
bila tengok kartun niee cam hilang penat aku .
betolkan . penatpenat kalau kita gelak rasa best ja .
tak la tension sangat kan .
orang kata kalau kita senyum dan ketawa ,
akan panjangkan jangka hayat kita .
kecuali hang pi tidoq atas rel kereta api ja .
haha !

(:

2 comments: