http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Tuesday, December 7, 2010

aku dah takluk jerai . whoot whoot .

semalam family aku membuat satu trip pergi ke gunung jerai .
aiseyh . cam karangan pmr lah plak ayat .
HAHA . tapi bukan nak cakap ar .
walaupon x jadi nak hiking .
hiking dalam kereta ja pon .
memang best ! dan aku nak cuba sendiri
nanty hiking 12km sampai ke puncak !
yeah ! semangat semangat !
kat atas tu . fuhh , memang wajarlah
kedah digelar negeri jelapang padi .
pemandangan yang ya Allah .
tersangatlah cantik , dan tak tau lah nak cakap cam mana .
memang cantik .
apa kata hampa tengok sendiri dari lens
cybershot niee . HAHA .
akhir kata : brem brem , sampai atas !






5 comments:

  1. ceh..igtkn btl2 hiking..
    hahaha~
    mne camera mahal??

    ReplyDelete
  2. tggu la . gji bulan nie bru beli . heee

    ReplyDelete
  3. adam da pnah pegi jgk the regency gunung jerai tuh..tmpt yg sgt nyaman dan tenang!!<3 it

    ReplyDelete