http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Monday, December 13, 2010

akhirnya . 414 patah perkataan yang paling lama untuk disiapkan .

assalamualaikum .
ehem ehem , kalau korang bleyh tengok aku ,
nescaya korang akan melihat muka suci niee dalam keadaan
yang amat ceria . lama tak update kan ?
HAHA . last update fasal yang assignment tu .
niee yang nak bagitau niee .
"AKU DAH SIAP LAH ASSIGNMENT AKU !"
wahaha . semangat gitu .
baru 5 minit lepas aku submit kan dekat cikgu aku .
sekarang niee aku dah bleyh aktifkan diri balek .
HAHA . bayangkan .
414 patah perkataan .
aku nak siapkan dalam masa 2 minggu .
terokkan . biasa lah . paling mandom masa kelas MUET .
dapat pulak assignment MUET . last minute baru nak ligan bagi siap .
hohohooo . tabiat yang amat buruk .
okee lah . tak mau mengarot lama lama .
mengorat x pa la kan . ngihaha !

(:

No comments:

Post a Comment