http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Wednesday, November 24, 2010

lupakan yg semalam . perbaiki hari ini (:

x dapat dinafikan la . makhluk yg berakal . paling sempurna lah kan .
alaa . sapa lagi . mesty lah manusia . tapi ada akal pon .
still perangai cm binatangkan ? HAHA . hish , x baek am ckp cmtu .
apa bleyh buat kan . benda dah jadi . baek lupakan .

wei wei ! nak tau x ? aku dapat award kot . heee .
tengs kepada miss alia azween (http://mengongsementara.blogspot.com)
sebab menganugerahkan
award kepada
belog saya yg macam pondok buruk niee .

hehee . best sgt sgt . walaupon aku x berapa pandai
nak berbelog niee . tau merepek jaa kan .
tapi ada org yg menghargai belog aku .
tacing weyh ! bak tisu cepat . hingus sebotol niee !
hehee . even award tu x rasmi tapi aku rasa best sgt sgt .
hari ini beta belanja mcflurry kt semua rakyat beta .
"erk . abg MCD , payment bole pakai card kan ? hehehe "

p/s : x sabar nak tggu next month ! nak beli canon weyh !

2 comments: