http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Thursday, October 28, 2010

saya x suka UP TO DATE .

sapa tau aku excident sabtu lepas ? wahaha . actually sebelom tu ada story disebalek kemisterian excident aku tu .
  1. petang tu anis ajak aku pegi gig .
  2. pastu lepak-lepak smpai maghrib . bosan gak gig tu .
  3. dh masuk maghrib aku chow g masjid*ingt aku jahat sgt ka smpai x smyg . hooo
  4. nyaris-nyaris langgar kucing .
  5. aku langgar amoi naek wira .
camtu lah gambaran yang aku dpt bagi . haih . jadi ingatlah orang yang tersayang . memandu mengikut had laju yang dibenarkan . hidup sehat aman selamat . babai !

2 comments: