http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Thursday, September 9, 2010

eh , lusa dah nak raya ?

pejam celiks , pejam celiks dah dekat sebulan posa..
wahaha , buat ini , buat itu x sedar pon dah dekat bulan syawal..
tahun niee tema family aku biru air @ biru langit..
betol ek ? hah , aku pon x taw..
membe2 tanya aku ckap cmtu jaa..
n raya niee 1st timee aku braya pakai sampin..
whoots2 ! ! teruja beb..raya kt pizza hut bagai ! ! wahaha !
yg paling best n cambest , aku keja pkai baju raya..
nak tgk aku yang hensem lagi bergaya niee ha dtg la tempat keja aku.. hahaa ! tahun niee x sempat tgk pengunguman raya..
n tahun niee jugak telinga aku bebas dari dengar budak2 durjana maen mercun n meriam..x meriah klau x da mercun kan.. haih..


apa2 pon aku mewakili abdul rahman amsyar , am , aman , syarr dan man ingin meminta maaf dari hujung cekam kaki sampai la ke hujung rambut dreadlock bob marley.. hahaa !
n nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI maaf zahir dan batin~

p/s : jemput2 lee datang rumah !

2 comments: