http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Friday, August 27, 2010

raya atau kerja ?

klau pkiaq sai family mmg aku nk raya..
klau pkiaq sai nikon dslr mmg aku nk keja 24h!!
hoyeh2!!
tp la niee x taw laa mau plih mna 1..
kerja dri 9/9 until 19/9 dpt insentif around rm170 cash!
gji x kcow..
1st raya gji triple..n 2nd raya double..
mewah2!!
kna bwat sunat isthikarah niee..
mntak ptunjuk..
lalala..
nikon oh nikon..
awat la mahai sgt..
sbb nikon aku x mau borong bju raya thun niee..
heeee..
x pa..
aku akn pastikan impian aku tercapai..
hoyeh2!!!

p/s : lalala..hari2 kerja..

8 comments:

  1. det bole cari..
    raya ngan famili setaun skali (:

    ReplyDelete
  2. oit..
    raya2..apa barang keja..
    gila pa..

    nikon tu dia blh tggu..
    raya staun skali ceq..
    mna nak tau, taun depan xdpt braya ngan sapa2 lg ka..mngis ayaq mata darah pn xguna..pi jual blk nikon tu pn xdpt pa.. :D

    ReplyDelete
  3. hehee..
    dh decide..
    keje 3 hari..
    selebeyhnyee rayee..
    hohooo!!

    ReplyDelete
  4. awat nikon? tak sebagus canon chek, baik hang amik canon ja :)

    ReplyDelete