http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Tuesday, June 8, 2010

"sorry miss...moto tayar pancit..huhu!"

11.00 am 7/6/10
*2 missed calls
Byah PLKN..

ades!!!lewat dh aku ari nie * utk kali ke 3 kot!!
dgn tergesa - gesa aku capai tola busuk aku..
sampai kt dapoq..cari sluaq slack aku..
dgn selamba ayah aku ckp..

"sluaq hg ada dlm msin bsoh nuh..
x da sapa nk sidai!"

OMG!!!dh la bgun lewat.sluaq lak x kering lagi!!

x pa..dlm otak..

'x pa serelom sluaq jeans ja stg'

tp!tp!!tp!!!
aku still x da alasan utk gtaw kt manager aku meyh!!

aku ngadu kt ayh aku..lampu moto tbakaq lg..
lagi skali ayh aku berjaya wt kejutan kt aku..

"tyar moto pon pcah..hg nk p keja cmna.."

separuh maty aku dgq ayt ayh aku 2..

n then..

*ting!!

idea lompat 10m kluaq dri otak aku!!
haha! cpt2 aku amik no store aku..n call..

*tut..tut..tut..tut..
manager: selamat pagi! pizza hut megamall..Aqma bercakap..
saya : miss..nie am nie..
manager: ha..am.ada kt na??bila nk msuk keja..?
saya : sorry miss...moto tayar pancit..ayh tgh tkaq tayar..
manager: soo..mai lewat ka?
saya : yaya!!saya mai pnya..jgn rsaw miss!
manager: mai taw..jgn x mai..
saya : oke miss..makasih!!

fuhh!!selesai satu masalah..
haih..dugaannya btoi!
akhirnya..pkol 12.30 pm aku berjaya masuk keja!!!

n kepada byah!! soe weyh! x dgq hg call..huhu!
BTW tengs meyh sbb jdy aku pnya alarm stiap pagi!!
woo hooo!!!





No comments:

Post a Comment