http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Tuesday, June 8, 2010

Saya pon dah maju okeyh!!

sebenaqnya aku pnah wt blog...
tp!tp!tp! aku x pndai nk setting smua natang dlm blogger nie!!
huhuu!
lpas 2..aku tiba-tiba jady jeles sbb byah,nufaa,jat,apek n pae ada blog!!!
muahahaha!!...n then!!!idea lompat dari otak sempit aku!!hohoo!
*ting!!
Am hXc!!: tgk g blog byah??
Am hXc!!: tudien!
shafaix pelik: tgk dah
shafaix pelik: follow dah
shafaix pelik: aku org fes
Am hXc!!: ooo..
Am hXc!!: aku x da blog..
Am hXc!!: sori..
shafaix pelik: aloh2
shafaix pelik: buat la
Am hXc!!: x reti..
Am hXc!!: sori!
shafaix pelik: aloh2
shafaix pelik: meh nak tlong buat
shafaix pelik: pehtu ank blogging ja

dan skunk aku dh boleyh blogging n x ketinggalan dh..tudien..
bangga gilaa..hehee!

dan!dan!dan!!!!
TRUS ENJOY METAL OKEYH!!!!

1 comment: