http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Thursday, June 17, 2010

PLKN menghantui aku!


aku x taw napa mlm niee aku emo sgt2..lpas ja aku tgk album PLKN kump 2 ckgu aini..mood aku trus down..sbb aku tgk gmbq wira jaya depa..tu bkn gmbq pnutup lgi..haih..pa kna ngan aku niee?pagi tadi kt tmpt keja..aku tringat PT pagi..sbb kt hot.fm dok kluaq iklan PLKN siap ada lagu PLKN lgi..*kita sahut cabaran..bersama bergandingan..berkhidmat untuk negara..MALAYSIA!*..aku sdeyh sgt weyh!aku rasa x adil sgt2 sbb kump 1 x dpt rsa wira jaya n perbarisan penutup!aku ingat lgi ckgu shimin kata..wira jaya tu simbolik kepada PLKN..arghh!!!!!WTF smua niee??knapa smua niee ada dlm memori aku??mghantui fikiran aku!!!aku rsa smua niee x adil bagi aku..bagi mmbe2 PLKN aku..bagi smua pelatih PLKN kump. 1 siri 7 2010 kem DAMAI PARK RESORT!!!!aku benci dalam rindu!!!aku rindu sgt2 kt kem..dlm msa yg sama aku benci pa yg berlaku!!!aku sllu brgn msa bleyh brptah blek..sob..sob..sob!!!

p/s: maafkn aku atas kejujuran aku!

2 comments: