http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Thursday, June 10, 2010

OMG!! my own lappy??


1320 (10/6/10)

tgh sedap tidoo..tiba-tiba..mak aku kejot..hish..ngacaw jee..aku pon trus g ngadap tv..tgk cita merapu kt channel 611 ceria!!*hohoo
best pnya dok lyan cita open season..mak aku dtg gtaw kt aku..

"minggu depan laptop baru sampai.."

woohoo! tekejut berok!! meloncat aku beb!!
walaupon just laptop 10" ja..aku x kesah..jnji aku leyh wt g ostel mggu dpn..
ada dwet sket aku psang berokband trus..mna nk taw kot skola ada WIFI ka!!
lgi baguih la..hehee..nnty p na pon aku leyh usung laptop aku..++ p tmpt febret aku..
MCD la weyh!!hahaa! x sgka bDAY jat membawa tuah kpda aku..woohoo!!
rezeki kot.. dan!dan! untuk ammad izzat..yg kali ke empat..HAPPY BIRTHDAY KAWAN!!

No comments:

Post a Comment