http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Friday, June 11, 2010

nurul nadhira bte mohd ali


nie lah kawan baek aku..aku pggl dya nad n kdg2 pggl upin..haha!!nk taw sbb pew?sbb dlu aku sllu ckp btol!btol!btol!!dya pon pggl aku ipin..kami knal kt myspace..mse tuu best gila..tiap2 ari kami ym..sbb msa 2 cuty skola..heeee...


lepas 2..dya ada janji ngan aku nk dtg naek ferrari dengan akim..aku niee bkn peminat AF..aku pon pcaya 100% kot!!huhuu!siap aku canang kt mmbe2 aku tuu..n mmbe2 aku smua caya..haih!!aku pnya la x knal bdak2 AF smpai nad tipuu pon aku caya..hehee..smpai skunk klau ckap sal akim msty aku tringat kt nad..bgi aku nad nie special sbb dlm bnyk2 kwn..dya sowg ja yg pggl aku 'syarr'..*bgga 2!!

nad gak pnah ada skandal ngan adek kandung aku..hahaa!!nyampah aku..heh! lps 2 dya asyik pggl aku nie abg ipar..apa la nad!senged jaa..hahaa! sllu gak aku call dya pkai no umah sbb..umah aku call free..kami sllu ar bergosip melalui phone..kutok sana..kutok sini..haih..jhatnya..




sedar x sedar dh genap setahun kami kawan..aku smpai dh anggp dya nie adek aku..sbb nad muda lagi..15 kot!! n aku bersyukur sbb dpt knal kawan cm nad..sbb dya happy, caring, ska wt aku marah..n jenis cakap x tapis..haha!!mulut jahat..sbb 2 la asyik gadoo ja kt skola..
hahaa!nad..nad..cmna la aku leyh knal ngan kaw ek??


n aku nk ucapkn 'SELAMAT HARI ULANG TAHUN PERSAHABATAN' kita weyh!!

p/s: byah, pae, nufa, jat, faizran..nk knai ngan nadd nie add ja dya..open beb! yg pntg dya bkn kanibal meyh!!

No comments:

Post a Comment