http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Friday, June 18, 2010

kelakaa tahap dewa kot!!!

bini aku tomboy ke?hahh!klau spa-spa dgq msty tkjut n plek kn..napa aku tlis tuu??
niee yg aku nk habaq mai niee..tu tjuk novel yg bru aku beli msa break kt popular tdi..pilihan aku sangatlah tepat n bijak!!*cehh..cam nk plih calon wakil rakyat daa!



niee la novel yg aku mksudkn..aku nk cita pnjg lebar pon x leyh..aku bru bcaa smpai page 70..tp FYI aku hampir senak prot sbb gelak bnyk sgt..smpai tadi adek aku tnya..

"awt hg gelak sowg2??"

haha..gilaa btoi..2 ja cetusan haty aku mlm niee!!*hahak!!ayt cam owg pasrah kot!!
nnty aku selesai bacaa aku gtaw kt hgpa smua naa..

p/s: FYI saya memang hantu novel n cerpen..ngee~



3 comments: