http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Sunday, June 13, 2010

i' m alonee!

esok family aku g kL..
hmm..
haty mmg nk sgt2 ikot depaa..
tapi..
aku dh janji ngan membe2 kt aloq staq..
walau apa pon yg trjadi..
aku akan p jgk aloq staq isnin niee..
klau aku x hepi pon aku x kesah..
janji aku dpt hepikn membe2 aku..
sapa taw kn aku hepi ka x..
x paa..
masa kita susah depa la tempat kita ngadu..
jangan bila kita senang kita lupa membe..
tapi membe aku nadd tgh ada masalah..
klau aku p kL pon blom tentu aku dpt jumpa dya..
aku harap nadd okee..
hehee..
apa aku mrepek niee??
p tdoq baguih..
smua masalah letak tepi duluu..
adoyai..
saket kpala aih!

p/s: nadd, tc okee! paee n si dya..hopee bjaya 4 jpj esok keyh!chaiyokk2!!

2 comments: