http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Tuesday, June 15, 2010

hang out day!

0900

OMG!!lewat dh..target nk bgun koi 0700..koi 0900 jgk aku tjaga..adoyai..
lepas ja hentam nsi lemak sbungkuih..kopi sechawen..trus kluaq umah..
sjuk oo..OTW p jeti dok bermsg ngan fattah..nk mntk tlg dya smpan motoo..
tp perjalanan dh nk sampai jety..ubah fikiran..tggai jaa kt jety..
smpai ja jety ada parking mtoo 24H..alhamdulillah..

1000

p kt kaunter bas Alor Star - Butterworth..bas gerak dlam 10 mnit g..nseb bek dan..huh..
dlam bas..ngah sedap layan aircond bas yg tersangat sejuk..ada pakcik n makcik na x taw..
ckap cam siam..makcik niee pning..x leyh dok blkg2 dlam bas..mai dok sblh aku..
beberapa mnit kemudian..makcik itu bersuaraa..

*dgan nada sedikit keSIAMan..

"adek..bg abg tu ddk sblh kak bleyh x??" =_=

aku hanya tersenyum dan ada awek di sebelah sana juga turut tersenyum ngan kespontanan aku..
aku bgun n kami bertukar tempat..x salahkan berbudi bahasa..
dalam bas..tersangatlah ngantok..tidoo st*sejam kot!!

1130

bgun..dh sampai sempadam daerah Kota Setar..*whootwhoot!!
msg Susu..n soh paliee standby kt Shahab..bberapa mnit lpas 2..x jdy soh dpaa mai amik..
bas lalu kt Pekan Rabu..apa laga??trun kt Pekan rabu trus g CP..amatlah pelik sekali..
bnyk mata-mata terutamanya wanita kategori cun usha aku..haih!!
2 3 kali tawaf CP..sambil mkan MCflurry oreo!!woo hoo!!

1230

jumpa paee kt MCD!!hahaa!n then bru la susu n byah,ros n angah,lyla sampai..
smbg la cm x pnh jmpa 30 thn..

1330

merewang dlam CP lpas byah snap pic utk polimas..n trus jalan p pizza hut limbong kapal..
dlm 2 mrapu dloo ngan segala mak nenek kluaq smntara tggu nufaa sampai..paliee dgn haty yg kering dok wt gila..



1400

nufaa sampai..n aku dicalonkan utk order pizza..haih! abg niee jgk yg kenaa..hahaa!
mkan pnya mkan..smpai kt koi 1500..aku yg jemu ngan segala makanan pizza pon x ketinggalan mghabeskan sisa mknan..



1530

menuju ke CP semula..p Popular*nk kata bdk nerd ar smua..hahaa!!ros beli novel, paee still ngan Utopia*JB pnya psai!
byah beli notee book..



lpas 2 p men bowling..*aku sowg ja yg x maen!!huhuu!maen smbil byah teruja mengusha jejaka persis penyanyi kump. shinee..MIN HO!!!nk taw tahap keterujaan dya..leyh usha blog dya..hahaa!



1700

abes maen bowling..semua bawa hala tuju hidop masing-masing..kecuali aku,ros,paliee n nufaa..
kami layan Lagenda Budak Setan duloo!!haha!teriyak oo tgk citaa 2..amatlah best dan sadis*wajib tgk weyh!!

1845

paliee, nufaa n ros dh blek..tggai aku sowg kt Pekan Rabu..

1930

nmpak bas ke shahab perdana..pa lagi..cilapak nek ar..smpai shahab..ujan..syukur bas ada*bas last tuu!!byaq dwet..nek trus..ngah layan aircond trus terlenaa..2030 bas begerak ke Butterworth!whootwhoot!

2130

sampai jety..amik motoo..trus kee store..ada pest control..kemas store sampai koi 2315..

2330

lepak kt astana ngan wan n mie!!tgok jepun vs cameroon..jepun amat setai!!
cameroon kena 1-0 jaa..tp depa kawai permainan..pekena kopi ais n roty canai 2 keping!

0030

blek umah..onlinee sampai laa!!!!

p/s: cm karangan daaa..


2 comments:

  1. ang TIYOK lgok lgnda bapOk sEngEt 2?? tOlon la..! akU smPai qelah rahaNg ngUap taw ark..!

    ReplyDelete