http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Wednesday, June 16, 2010

aku bukan gay laa sial!!!

aku gay??
tlg la sket!! asal ar laki lembut-lembut ska usha aku laen mcam??
kt dahi aku niee tulis 'GAY' kaa??
hari niee saja 2 mamat yg bleyh kata spesis lembut usha aku n siap mntak no phone lagi!!!
aku x kesah kalau x da mulut yg nk becakap sal niee..
niee dh sampai manager aku pon bertanya pee kes weyh??!
muka cam aku niee muka gay ka??
plez laa..aku still leyh befikir ngan waras k!
soo..kepada yg berkenaan..

STOP CALLING ME 'GAY' or DUA ALAM!!!!!

p/s: soee wei klau aku x onlinee mlm niee!

No comments:

Post a Comment