http://amansukamosh.blogspot.com

sebuah cerita dongeng yang diadaptasikan dari sebuah pengembaraan . arahan budak skema khas untuk budak nerd . tidak akan ditayangkan di mana-mana pawagam berhampiran pada bila-bila masa .
*powered by agensi kawen lari .

Wednesday, June 9, 2010

aduhai PIZZA HUT!!

smalam la..store aku nie ada wt promosi..utk smua kdai kt dlm megamall 2..
promosi dya cmnie..call utk order..n kami yg p serve dpa kt kdai dpa..
dpt tips 2 set RM1..3 set ke ats RM2..
awt aku gtaw smua nie?sbb smalam aku mmg mlang..
kami trima order dri kdai nset..
6 set dpa mau*babi pnya bnyk!!
aku ngan mnger aku p la antq..
dpt sowg RM2..tp!tp!tp!!
msa aku nk p antaq garlic breadstix ngan setting..
tiba-tiba!!!btoi-btoi kt dpn KFC*sedap shgga mnjlat kaki
PRANG!!!! setting yg aku bwk teraboq ats lantai..
dpn KFC tu weyh!!!tension!tension!!
apa lagi??aku wt muka sposen..kutip satu-satu setting 2..wk msuk restoran blek..
huhuu!!malu weyh!!!!!!!!!!!!
smuanya psai set sensasi nie!!!
dpt RM2 pon x brbaloi dgn apa yg aku tggung kn?..
tp..owg sllu kata..be professional..keja laen..pribadi lak laen..
x pa laa..atleast aku ada pngalaman toi ak??
heheee!

1 comment:

  1. blanja.blanja!!! bdw, akU nk taw.. awat syarrAFINA??

    ReplyDelete